پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 226665
«سامانه سماح» تنها مرجع براي ثبت‌نام اربعين/ فريب دفاتر غيرمجاز را نخوريد
تاریخ انتشار : 1395/07/24 11:03:40
نمایش : 1095
مديرکل عتبات سازمان حج و زيارت با اشاره به آمار ثبت‌نام ۲۷۵ هزار نفري در سامانه سماح گفت: متقاضيان زيارت اربعين حسيني به‌هيچ عنوان به دفاتر آزاد و غير‌مجاز که قصد فريب مردم را دارند، اطمينان نکنند؛ تنها مرجع براي ثبت‌نام اربعين «سامانه سماح» است.
به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، محسن نظافتي درباره آخرين آمار ثبت‌نام کنندگان سفر به عتبات عاليات در ايام اربعين حسيني اظهار کرد: تعداد متقاضيان مراجعه کننده به سامانه سماح  از مرز 275 هزار نفر عبور کرد.

وي ادامه داد: پيش‌بيني مي‌کنيم تقاضاي ثبت‌نام در سامانه سماح براي عزيمت به عتبات عاليات در ايام اربعين حسيني افزايش پيدا کند و از اين پس تا ايام اربعين شاهد استقبال خوب عاشقان امام حسين(ع) باشيم.

مديرکل عتبات سازمان حج و زيارت تصريح کرد: همه‌ساله علاقه‌مندان به سفر اربعين حسيني، عزيمت خود را بعد از ايام تاسوعا و عاشورا نهايي مي‌کنند و امسال نيز روند نام‌نويسي در سماح به طور حتم شتاب بيشتري خواهد  گرفت.

نظافتي خاطرنشان کرد: تمامي تمهيدات لازم براي صدور رواديد اربعين حسيني همچنين تقسيم‌بندي مرزي هر استان مشخص شده و همه برنامه‌ريزيها بنابر نام‌نويسي در سامانه سماح انجام مي‌گيرد و ثبت‌نام به همراه بيمه براي همه زائران الزامي است.

وي تأکيد کرد: متقاضياني که قصد عزيمت به عتبات عاليات در ايام اربعين حسيني را دارند به هيچ عنوان به دفاتر آزاد و غير‌مجاز که قصد فريب مردم را دارند، اطمينان نکنند؛ چراکه تنها مرجع اجازه عزيمت به کشور عراق تاييد ثبت‌نامها در سامانه سماح و ارائه مدارک قانوني است.

مديرکل عتبات سازمان حج و زيارت تصريح کرد: اميدواريم مردمي که قصد عزيمت به عتبات در ايام اربعين حسيني را دارند به تمام توصيه‌هاي ستاد مرکزي اربعين و سازمان حج و زيارت توجه کنند.

نظافتي به استقبال پرشور مردم کشورمان از سفر اربعين حسيني اشاره کرد و گفت: پيش‌بيني مي‌کنيم امسال نزديک به 2 ميليون نفر از کشورمان براي ايام اربعين حسيني به کربلا مشرف شوند.

وي همچنين درباره افزايش زائران در ايام تاسوعا و عاشوراي حسيني اظهار کرد: تعداد زائران ايراني نسبت به قبل از ايام محرم، رشد دو برابري داشته و استقبال بسيار مناسبي از سوي عاشقان اهل بيت عصمت و طهارت(ع) انجام گرفت.

مديرکل عتبات سازمان حج و زيارت تصريح کرد: امسال هيچگونه افزايش قيمتي براي زائران ايام خاصي همچون تاسوعا و عاشورا صورت نگرفت و مردم در سلامت و امنيت کامل اعمال معنوي ماه محرم را انجام دادند.

منبع:تسنيم

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html